Nuh'un Ankara Makarnası 2022 yılında yeniden altın ödüle layık görüldü.
BoomSocial tarafından her yıl düzenlenen SocialBrands Veri Analitiği Ödüllerinde tüm sektörlerden 59.000 markanın yıl boyunca aylık olarak sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak inceleyip, SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre firmalara verdiği ödüller içerisinde, Nuh’un Ankara Makarnası 2022 Yılı Temel Gıda kategorisinde tekrar kendi sektörünün en başarılı firması seçilerek Altın ödüle bir kez daha sahip oldu.
Nuh'un Ankara Yine Birinciliği Göğüsledi
BoomSocial tarafından her yıl düzenlenen SocialBrands Veri Analitiği Ödüllerinde tüm sektörlerden 58.000 markanın yıl boyunca aylık olarak sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak inceleyip, SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre firmalara verdiği ödüller içerisinde, Nuh’un Ankara Makarnası 2021 Yılı Temel Gıda kategorisinde tekrar kendi sektörünün en başarılı firması seçilerek Altın ödüle yeniden sahip oldu.
Nuh'un Ankara Sosyal Medyada İstikrarını Sürdürüyor
BoomSocial tarafından her yıl düzenlenen SocialBrands Veri Analitiği Ödüllerinde tüm sektörlerden 55.000 markanın yıl boyunca aylık olarak sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak inceleyip, SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre firmalara verdiği ödüller içerisinde, Nuh’un Ankara Makarnası 2020 Yılı Temel Gıda kategorisinde kendi sektörünün en başarılı firması seçilerek Altın ödüle sahip oldu.
Nuh’un Ankara Ödüllerine bir yenisini daha ekledi
BoomSocial tarafından her yıl düzenlenen SocialBrands Veri Analitiği Ödüllerinde tüm sektörlerden 55.000 markanın yıl boyunca aylık olarak sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak inceleyip, SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre firmalara verdiği ödüller içerisinde, Nuh’un Ankara Makarnası 2019 Yılı Temel Gıda kategorisinde kendi sektörünün ikinci